Το «άλλο» ευαγγέλιο!

0
46

«Θαυμάζω ότι τόσον ταχέως μεταφέρεσθε από εκείνου, όστις σας εκάλεσε διά της χάριτος του Χριστού, εις άλλο ευαγγέλιον, το οποίον δεν είναι άλλο, αλλ” υπάρχουσί τινές, οι οποίοι σας ταράττουσι και θέλουσι να μετατρέψωσι το ευαγγέλιον του Χριστού. Αλλά και εάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού σας κηρύττη άλλο ευαγγέλιον παρά εκείνο, το οποίον σας εκηρύξαμεν, ας ήναι ανάθεμα.» (Γαλάτας 1:6-8)

Όλοι ξέρουμε ότι τα Ευαγγέλια είναι τέσσερα. Το «άλλο» το πέμπτο ποιο είναι; Τι λέει μέσα, ποιος το έφτιαξε, για ποιους είναι; Ερωτήματα σωστά, που για να τα απαντήσουμε χρειάζεται να θυμηθούμε και να μη παύσουμε να το ‘χουμε στο μυαλό μας ότι ζούμε στις τελευταίες μέρες, τις έσχατες μέρες, που είναι μέρες πλάνης(1 Τιμοθέου 4:1-2), μέρες νοθείας, μέρες συμβιβασμού, μέρες απομάκρυνσης των πιστών από την Αλήθεια. Όλοι ξέρουμε ότι ο σκοπός και το περιεχόμενο των Ευαγγελίων είναι η φανέρωση της Αλήθειας του Χριστού για την αγάπη του Πατέρα, την αγιότητα, τη δικαιοσύνη και το σχέδιο της λύτρωσης του αμαρτωλού από τον αιώνιο θάνατο και την απελευθέρωσή του από τις δυνάμεις του σκότους. Αυτά πραγματεύεται το Ευαγγέλιο, και σκοπός του είναι να φτάσει η αλήθεια στο κατώφλι του αμαρτωλού ανόθευτη και αυτός να δει, να συναισθανθεί, να πονέσει για την πνευματική του κατάσταση και να στραφεί με μετάνοια, ταπείνωση και πίστη στο Λυτρωτή Ιησού Χριστό για να ζήσει. Το «άλλο» το πέμπτο ευαγγέλιο εδώ ακριβώς είναι που ακολουθεί έναν άλλο, δικό του, διαφορετικό δρόμο. Το «άλλο» ευαγγέλιο καθησυχάζει, τακτοποιεί και βολεύει τις ψυχές των ανθρώπων, γι’ αυτό και αρέσει και ζητιέται πολύ. Το αγαπούν και εργάτες του άμβωνα, αλλά και το ακροατήριο! Ελπίζουν έτσι πως θα γεμίσουν οι άδειες καρέκλες εύκολα και γρήγορα, γιατί το «άλλο» ευαγγέλιο αρέσει και ικανοποιεί, ενώ τα τέσσερα πραγματικά ταράζουν, ελέγχουν τις κοιμισμένες ψυχές να ξυπνήσουν, να γλυτώσουν από τον αιώνιο θάνατο. Το «άλλο» ευαγγέλιο δεν ενοχλεί. Δεν γνωρίζω από πού ξεκίνησε και πως κατάφερε να επικρατήσει η άποψη πως το ευαγγέλιο της Αλήθειας και της Αγιότητας ενοχλεί. Και δεν αξιολογούμε αυτήν την «ενόχληση» σαν ευεργεσία και αγαθό, αλλά προσπαθούμε να περικόψουμε κάθε τι που ταράζει τα λιμνάζοντα νερά. Το «άλλο» ευαγγέλιο είναι ανθρώπινο, δικής μας σύνθεσης. Υπάρχει στις εκκλησίες, στα κηρύγματα, στις ευαγγελιστικές προσπάθειες, στις συζητήσεις… Και είναι πλασμένο ακριβώς να μην ενοχλεί, γιατί πιστέψαμε πως αν ενοχληθούν θα φύγουν… Και πως αν φύγουν είναι κακό… Και δεν το θέλουμε αυτό. Το «άλλο» ευαγγέλιο έχει λίγο απ’ όλα μέσα, προσεκτικά μονταρισμένο με διαλεγμένα εδάφια και αλήθειες, διαλεγμένα όχι από το Πνεύμα του Θεού, αλλά από το μυαλό μας και με βάση τη συμβιβασμένη διάθεση της καρδιάς μας. Το «άλλο» ευαγγέλιο δεν πονάει. Ναι, είναι γεγονός πως το Ευαγγέλιο της Αλήθειας του Ιησού Χριστού πονάει και πολύ μάλιστα. Γι’ αυτό άλλωστε ο δρόμος  και στενός είναι και τεθλιμμένος. Αν πεις «αράτω τον σταυρόν αυτού», πονάει… Αν πεις «απαρνησάσθω εαυτόν», είναι σκληρό… Αν πεις «τα πάντα εθεώρησα σκύβαλα δια να κερδίσω το Χριστό», είναι πολύ σοβαρό…. Εξίσου αληθινό όμως είναι πως η ζωή του Χριστού και σταυρό έχει και δάκρυα έχει και θυσία του εαυτού μας έχει. Και αυτά πρέπει να τα συνειδητοποιήσει ο αμαρτωλός πριν έρθει στο Χριστό, να καταλάβει το δρόμο της σωτηρίας δια του Ιησού Χριστού πριν πει το ναι ή το όχι του. Αν δεν μάθει την Αλήθεια, θα πει ναι σε ένα ψέμα που δεν περπατάει, που δεν έχει καρπό, ούτε νίκη, ούτε δόξα και δεν εξαργυρώνεται σε αιώνια ζωή. Τελικά πρέπει να αποφασίσουμε υπεύθυνα μπροστά στον Κύριό μας τι από τα δυο θέλουμε: Θέλουμε προσωπική προβολή και ικανοποίηση μαζεύοντας κόσμο ή θέλουμε να δούμε ψυχές λυτρωμένες να μπαίνουν στον Ουρανό; Τι μετράει για μας, ο Ουρανός ή η εκκλησία μας; Ποιον υπηρετούμε, τη δόξα, την αγιότητα του Κυρίου μας ή τον εαυτό μας; Το «άλλο» ευαγγέλιο είναι πλασμένο να μην πονάει, αλλά έτσι δεν ελέγχει την αμαρτία, δεν λέει την Αλήθεια, δεν οδηγεί πουθενά. Απλώς αρέσει, «γαργαλάει» την ακοή και ακούγεται ευχάριστα όσων δεν έχουν διάθεση να σοβαρευτούν με την αγιότητα του Θεού. Ο Λόγος του Θεού το βεβαιώνει, πως ένα τέτοιο κατασκεύασμα θα ζητιέται πολύ στις μέρες μας(2 Τιμοθέου 4:3-5). Όλ’ αυτά δεν είναι ούτε μακριά, ούτε έξω από εμάς. Το «άλλο» ευαγγέλιο είναι σατανικό κατασκεύασμα για να κοιμίζει, να βολεύει, να αρέσει, να καθησυχάζει, ώστε να μπορεί να απωλέσει. Το «άλλο» ευαγγέλιο είναι η σπορά των ζιζανίων που έγινε αμέσως μετά τη σπορά του καλού σπόρου(Ματθαίος 13:24-30) και είχε σαν συνέπεια να συναυξάνουν τα αγκάθια με τον καλό καρπό. Τι γίνεται τότε; Τη διάκριση θα την κάνει η καρδιά μας, εμείς είμαστε υπεύθυνοι. Είμαστε αυτό που θέλουμε να είμαστε και ζούμε ό,τι διαλέξαμε να ζούμε. Αν θέλουμε το εύκολο ευαγγέλιο που αρέσει και καθησυχάζει, αυτό θα βρούμε μπροστά μας. Αν αντίθετα ζητάμε την αγιότητα(1 Πέτρου 1:15-16, 1 Θεσσαλονικείς 4:3), την καθαρότητα, τη δικαιοσύνη του Θεού, θα μας φέρει μπροστά στην Αλήθεια του Λόγου Του που χορταίνει, ξεδιψάει, ελευθερώνει και λυτρώνει στην εντέλεια. Το βεβαιώνει άλλωστε αυτό ο Κύριός μας: «μακάριοι οι πεινώντες και διψώντες την δικαιοσύνην, διότι αυτοί θέλουσι χορτασθή» (Ματθαίος 5:6). Αυτό που ζητάει η καρδιά σου αυτό θα σου χαριστεί, αυτό θα σου προσφερθεί να ζήσεις. Υπάρχει και το γνήσιο, υπάρχει και το νοθευμένο. Εσύ θα επιλέξεις και ο Θεός θα επιτρέψει στη ζωή σου αυτό που ζητά η ψυχή σου, ώστε εσύ να είσαι υπεύθυνος αιώνια για την επιλογή αυτή. Φυσικά ο Κύριος αγωνίζεται κυριολεκτικά να σε κρατήσει στο Φως, να σε φέρει στην Αλήθεια, να σε κάνει ν’ αγαπήσεις τον Ιησού Χριστό για να ζήσεις αιώνια. Όμως τα πράγματα δεν εξελίσσονται έτσι. Γι’ αυτό υπάρχει και η άλλη φοβερή πλευρά(2 Θεσσαλονικείς 2:11-12).  Το «άλλο» ευαγγέλιο έχει αρχίσει και προσφέρεται με άνεση και έχει μεγάλη εξάπλωση. Ίσως αρέσει πιο πολύ από το γνήσιο, γιατί είναι με πονηριά αρχιτεκτονημένο. Έχει όμως μέσα του «ενέργεια πλάνης» και καταλήγει στην απώλεια. Αυτό δεν φαίνεται, είναι καλά κρυμμένο. Ας τρομοκρατηθούμε, κακό δεν κάνει. Ας φωνάξουμε προς τον Κύριο, ας επιστρέψουμε στη Βίβλο μας με συστηματική μελέτη και προσευχή γνήσιας ψυχής. Δεν υπάρχει κανένας φόβος γι’ αυτούς που αγαπούν γνήσια, που εκζητούν να είναι ευάρεστοι στο Θεό και μένουν με ευγωμοσύνη στον αγιασμό και την καθαρότητα(1 Ιωάννη 3:1-3).

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ