Η αυστηρότητα του νόμου

0
193

«Λοιπόν, αδελφοί μου, και σεις εθανατώθητε ως προς τον νόμον διά του σώματος του Χριστού, διά να συζευχθήτε με άλλον, τον αναστάντα εκ νεκρών, διά να καρποφορήσωμεν εις τον Θεόν. Διότι ότε ήμεθα εν τη σαρκί, τα πάθη των αμαρτιών τα διά του νόμου ενηργούντο εν τοις μέλεσιν ημών, διά να καρποφορήσωμεν εις τον θάνατον· τώρα όμως απηλλάχθημεν από του νόμου, αποθανόντος εκείνου, υπό του οποίου εκρατούμεθα, διά να δουλεύωμεν κατά το νέον πνεύμα και ουχί κατά το παλαιόν γράμμα.» (Ρωμαίους 7:4)

Στους Ολυμπιακούς αγώνες του 1908, που έγιναν στην Ολυμπία, έλαβε μέρος στο Μαραθώνιο  ένας Ιταλός πρωταθλητής, ο Σινιόρ Ντοράντο. Βρισκόταν λίγο πριν το τέρμα, και μάλιστα σε μεγάλη απόσταση μπροστά από το δεύτερο δρομέα, όταν ξαφνικά κατέρρευσε από την κόπωση. Σταδιακά ξαναβρήκε τις αισθήσεις του και παρακινούμενος από το πλήθος, φώναζε και επευφημούσε, σηκώθηκε στα πόδια του. Ακόμη κι αν μπουσουλούσε με τα τέσσερα, πάλι θα κέρδιζε τον αγώνα, μια και οι άλλοι ήταν πολύ πίσω. Ένας θερμός του όμως υποστηρικτής από το πλήθος ακούμπησε στην πλάτη του Ντοράντο την παλάμη του, απλώς για να τον στηρίξει, καθώς εκείνος περπατούσε. Αυτό θεωρήθηκε ως βοήθεια και σύμφωνα με τους κανονισμούς στέρησε από τον Ιταλό τη σίγουρη νίκη. Πόσο στυγνός και αμείλικτος ο νόμος! Πόσο απρόσωπος και ανελαστικός! Είναι βέβαια απαραίτητος, για να μπορούμε να επιβεβαιώνουμε εδώ στη γη. Μα όταν πρόκειται για τη σωτηρία της ψυχής μας, για την αιωνιότητα, δεν μπορούμε να στηριχτούμε σ’ αυτόν. Ο νόμος του Θεού είναι τέλειος, άψογος, δίκαιος. Ποιος όμως μπορεί να τον υπακούσει; Ο Ιησούς Χριστός, ο Υιός του Θεού, που έγινες άνθρωπος, υπάκουσε μέχρι τέλους. Δεν έφταιξε το παραμικρό. Και πέθανε πληρώνοντας για τη δική μας παρακοή και αμαρτία. Με το σώμα Του που κόπηκε και το αίμα Του που χύθηκε για μας, μας ελευθερώνει από το νόμο της αμαρτίας(Ρωμαίους 7:14-25) και του θανάτου, που κυκλοφορεί στα μέλη μας. Μας δίνει τώρα το νόμο της ελευθερίας, της ζωής της δικής Του. Κατοικώντας στην καρδιά μας, μας δίνει τη δύναμη να υπακούμε σ’ αυτό το νόμο, με τρόπο πηγαίο και οικειοθελή, όχι για τον τύπο.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ